Tasarım – Kentsel Strateji
22022
page-template-default,page,page-id-22022,ajax_updown,page_not_loaded,,select-theme-ver-3.6,wpb-js-composer js-comp-ver-5.6,vc_responsive

TASARIM

Tasarımların Stratejilerini Üretiyoruz!

Planlamanın yalnızca imar planı, tasarımın ise mimari ya da ürün tasarımı ürünleri değil, bir yönetim süreci olduğunu, sosyal boyutunun günümüzde öncelikli olması gerekliliğini gündeme getiriyoruz.

Sosyal Etkileri düşünüyoruz, sorunların birlikte keşfi için Araştırma, uzlaşmaya dayalı Katılım, çözümler için Tasarım aşamalarını içeren ‘Sosyal Etki Tasarımı’ yapıyoruz.

Hazırladığımız etkinlik kartları ve metot kartları deneyimlerimizi tasarımcılar ve mahalleliler ile paylaşıyoruz, kendimize özgü katılımcı yöntemleri geliştiriyoruz.

Sosyal Yenilik Tasarımı yaklaşımını geliştiriyoruz, rehberler hazırlıyor, projeler geliştiriyoruz.

Proje geliştirme sürecinde stratejileri ve tasarım ilkelerini projeden doğrudan etkilenenler birlikte geliştiriyoruz. Stratejik Tasarım sürecinde yatırımcılar, mülk sahipleri, tasarımcılar ile hep birlikte çalışıyoruz. Büyük ölçekli projeler için Stratejik Tasarım yönetimi yapıyoruz.

Kentler için ne yapmalı? ve nasıl yapmalı? sorularının yanıtlarını arıyor, kent gelişim modelleri ile mahalle yenileme modelleri geliştiriyoruz.

Mahalle Tasarım Rehberleri ile uyumlu yapı, yaşayan sokak, bizim mahalle tasarım ilkeleri ve kodları hazırlıyoruz.

Mahalle dönüşümü için damar, düğüm, doku (3D) stratejisi ile güvenli, yaşanabilir ve dayanıklı mahalleler yaratma modelleri geliştiriyoruz.

Büyük ölçekli kentsel dönüşüm projelerinde katılımcı ortamlar yaratıyor, projelerin vizyon, tasarım ve sosyal etki kavramları ile yeniden düşünülmesini sağlıyoruz, somut çözüm önerileri geliştiriyoruz.

Yıllarca yaşadığımız, çalıştığımız mekanların dönüşümü sonrasında ‘keşke yıkmasaydık’, ‘keşke böyle olmasaydı’ dememek için tasarım süreç yönetimi yapıyoruz. Anılar, komşuluk ilişkileri, gelenler ve gidenler, eski izler, yani yaşam ve mekana dair her şeyi önceden iyi tasarlanması gerekliliğine inanıyoruz.

Temalar

Stratejik Tasarım

Sosyal Etki Tasarımı (SET)

Sosyal Yenilik Tasarımı

Sosyal Etki Tasarım Rehberi (SET)